استفاده از مومیایی کردن؛ ابزاری کامل برای یادگیری زبان انگلیسی در جیب شما


در دنیای امروز، یادگیری زبان انگلیسی نه تنها برای افرادی که می خواهند مهاجرت کنند، بلکه برای همه ضروری است. از سوی دیگر، یادگیری هر زبان خارجی مستلزم تمرین مکرر است. به همین منظور در این مقاله قصد داریم شما را با برنامه بالسا آشنا کنیم تا ابزار زبان انگلیسی را در جیب خود داشته باشید.

آموزش زبان انگلیسی با Balsa

امروزه در دسترس بودن بسیاری از اپلیکیشن های موبایل در جهان برای مهاجران بسیار مفید است و می توانند از آنها برای مسیریابی، به روز بودن از وضعیت آب و هوا و جاده ها و مهمتر از همه بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

به همین منظور اپلیکیشن بالسا قصد دارد علاوه بر آموزش جامع انگلیسی برای کاربران، در پنج بخش مختلف مکالمات روزمره، مکالمات، کلمات و عبارات، خواندن و در نهایت گرامر، خود را به عنوان ابزاری کاربردی برای همه افراد معرفی کند. آنها قصد دارند به خارج از کشور سفر کنند.

تمامی قسمت های اصلی برنامه شامل زیرمجموعه هایی است که می توان گفت بخش قابل توجهی از نیاز کاربران را برطرف می کند. به عنوان مثال، در بخش “گفتگوهای ویژه” می توانید از چیزهای ساده تری مانند “سلام و خداحافظ” شروع به یادگیری کنید و سپس به سراغ موضوعات خاص تری مانند “گزارش اخبار خوب یا بد” و حتی “اظهار پشیمانی” بروید. “. با این حال، دسته های برنامه های کاربردی Balsa به قدری گسترده طراحی شده اند که باید به نوبه خود مشاهده شوند.

دسته بندی کاربرد مومیایی کردن

بخش “مکالمات روزانه” برنامه که به طور خاص برای بهبود مکالمه کاربران طراحی شده است، موضوعات اصلی را در بخش های “جملات متداول” و “پرسش و پاسخ” ارائه می دهد. این دسته علاوه بر شناسایی جملاتی که می‌توانید در موقعیت‌های خاص مانند «شکایت کردن» یا «نظرخواهی از دیگران» استفاده کنید، سؤالات رایج مرتبط با موضوعات خاص مانند «تعطیلات» یا «اهداف» را نیز فهرست می‌کند. برای کاربران

دیدگاهتان را بنویسید