ترفندهایی برای طراحی طراحی مدرن حمام کوچک


یکی از مشکلات امروزی ما کوچک بودن خانه و نبود فضای کافی برای نگهداری وسایل مورد نیاز است و در بین تمام اتاق های خانه، حمام کوچک یکی از بزرگترین مشکلات ماست. زیرا گاهی اوقات سرویس بهداشتی خانه ما آنقدر کوچک است که حتی درب حمام به سختی باز و بسته می شود.

بنابراین باید چاره ای بیندیشیم تا با ترفندهای مختلف کمبود فضای سرویس بهداشتی را جبران کنیم و در عین حال طراحی خوبی داشته باشیم.

اگر می خواهید دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید، ترفندهای این مقاله را نادیده نگیرید. البته اگر در حال ساخت و ساز یا بازسازی خانه هستید، دستان شما برای باز کردن فضای اداری بازتر است، اما این مقاله ترفندهایی نیز دارد که با تغییرات سطحی و جزئی به بهبود چشمگیر وضعیت و ظاهر سرویس بهداشتی کمک می کند. ايجاد كردن

توالت دیواری در حمام

توالت ها را دیواری نیز می نامند، زیرا به دیوار می چسبند. توالت ها فضای کمتری نسبت به توالت های ایرانی اشغال می کنند. بنابراین اگر بر وجود توالت ایرانی اصراری ندارید از نصب آن خودداری کنید و به توالت فرنگی برای باز کردن سرویس بهداشتی بسنده کنید.

رنگ حمام

دکتر ساینا

همه ما می دانیم که رنگ های روشن و طراحی ساده محیط را بزرگتر می کند. پس سعی کنید تا حد امکان از کاشی های ساده و سبک برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید تا فضای شما به دلیل تیره بودن کاشی کوچکتر از حد معمول به نظر نرسد.

اگر هزینه تعویض کاشی برای شما زیاد است می توانید از برچسب های ضد آب حمام استفاده کنید تا با قیمتی کم زیباترین جلوه را بر روی دیوارهای سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

توالت فرنگی گوشه ای

اگر حمام شما کوچک است، از فضای خالی غافل نشوید. استفاده از توالت گوشه ای در گوشه های حمام یکی از بهترین راه ها برای افزایش فضا است. گوشه توالت حمام به گوشه دیوار می چسبد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

می توانید از مدل بدون پایه یا توالت گوشه ای استفاده کنید. قسمت زیرین توالت فرنگی بدون پایه خالی است و ظاهراً این طرح روشویی فضای کمتری را اشغال می کند. اما در واقع فضای زیر توالت جایی نیست که بتواند خیلی مفید باشد. بنابراین بهتر است از سنگ فرش با توالت گوشه ای استفاده کنید که امکان قرار دادن وسایل حمام و سایر وسایل در این قسمت از سرویس بهداشتی وجود دارد، همچنین کاسه توالت مثلثی بسیار زیبا است و می توان آن را همراه با وسایل حمام قرار داد.

آینه حمام

آینه ها از ضروریات حمام هستند و از لوازم تزئینی محسوب می شوند که به لطف عمق فضا، سرویس بهداشتی را بزرگتر و زیباتر می کنند.

طبقه بالای آینه

آینه حمام از سقف حدود 30 سانتی متر فاصله دارد. با کمک یک قفسه دیواری می توانید در بالای آینه کفی ایجاد کنید تا لوازم مورد نیاز مانند تیغ، خمیر ریش، حوله و صابون اضافی، خمیر دندان و … را قرار دهید. البته اگر فضای کافی نزدیک آینه دارید می توانید این کف کوچک را نزدیک آینه نصب کنید.

مجموعه لوله کشی

کیت های زیادی در بازار وجود دارد که می توانید آن ها را به سلیقه خود خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است، نباید از هدست های خیلی بزرگ که فضای زیادی را اشغال می کنند استفاده کنید.

درهای ریلی برای توالت

در برخی از خانه ها، حمام برای حمام معمولی بسیار کوچک است. در این سرویس ها نوع قطعات به گونه ای قرار می گیرد که درب سرویس بهداشتی به راحتی باز نمی شود.

یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای حل این مشکل استفاده از درب های ریلی است که برای باز و بسته شدن نیازی به چرخش در اطراف لولا ندارند.

به کمک مکانیزم درب ریلی، درب در جهت دیوار حرکت می کند و کمترین فضا را اشغال می کند و کاملا باز و بسته می شود. درب های ریلی علاوه بر کاربری عالی، فضا را زیبا و شیک می کنند.

درب های کشویی در دو مدل ساده و مخفی موجود می باشند که بسته به بودجه و سلیقه می توانید از این درب ها استفاده کنید.

خبر خوب در مورد درب های ریلی این است که برای مسدود شدن درب نیازی به خرید درب های جدید نیست و می توانید تجهیزات درب ریلی را روی درب های قدیمی خود نصب کنید.

یکی از مزایای درب های ریلی قابلیت تجهیز سیل مو می باشد. برای جلوگیری از پخش شدن بوی حمام به بیرون و نفوذ آفت هایی مانند سوسک، در کنار در، مهر مویی تعبیه شده است.

می توانید از دستگیره در خانه خود را زیباتر و مدرن تر کنید تا دکوراسیونی منحصر به فرد و منحصر به فرد در داخل و خارج از سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

حمام یکی از اتاق های خصوصی خانه است.

معمولا درهای این فضا برای ایجاد اطمینان به قفل درب ریلی مجهز می شوند. بنابراین برای درب های ریلی استفاده از قفل های مخصوص شیپوری و کمک به قفل آسان درب های سرویس ضروری است.

خرید درهای کشویی برای توالت

در این مقاله به این نکته اشاره کردیم که نرده درب سرویس بهداشتی یکی از بهترین راه ها برای استفاده حداکثری از فضای محدود یک سرویس بهداشتی کوچک است. اگر شما نیز علاقه مند به اطلاعات در مورد نحوه عملکرد درب های ریلی و مزایای آن هستید، می توانید به وب سایت تجهیزات ریلی مراجعه کنید.

تجهیز ریل فروشگاهی تخصصی در زمینه یراق آلات درب ریلی ایرانی و خارجی می باشد که با برندهای مطرح دنیا همکاری می کند و اطلاعات زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

برای خرید تجهیزات ریل درب می توانید از سایت تجهیزات ریلی با شماره 02177343556 تماس گرفته و به صورت حضوری به فروشگاه تجهیزات ریلی مراجعه نمایید. همچنین باید بدانید که در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان تجهیزات ریلی در مورد نوع درب ریلی مورد نیاز خود بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که استفاده از درب های کشویی تنها به سرویس بهداشتی محدود نمی شود و شما می توانید تمامی درهای داخل و خارج منزل خود اعم از درب های ورودی، کابینت ها، کابینت ها، پارکینگ و و را محکم کنید و از مزایای آن لذت ببرید.

هشدار! این مقاله صرفا جهت آشنایی مهمانان با کسب و کار و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید