حماس: مقاومت تنها راه حفاظت از آرمان مردم فلسطین است



حماس در بیانیه ای اعلام کرد: جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین، سرزمین و مقدسات آن به مرور زمان فراموش نخواهد شد و عاملان این جنایات باید به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه شوند.

در این بیانیه آمده است: مردم فلسطین هرگز این جنایات را فراموش نخواهند کرد و به خون پاک شهدا وفادار خواهند ماند و مقاومت و انتفاضه در سراسر سرزمین فلسطین تا آزادی کامل آن و بازگشت آوارگان به سرزمین خود ادامه خواهد داشت. ».

حماس تاکید کرد که آزادی تمامی اسیران جنگی از اسیران رژیم اشغالگر یک مسئولیت ملی است که یکی از اولویت های حماس است و اسیران جنگی اسرائیل هرگز خورشید را نخواهند دید مگر اینکه اسرای قهرمان ما آزاد شوند. در یک قرارداد محترمانه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین نسبت به وضعیت خطرناک نوار غزه و پیامدهای محاصره غزه در بیش از 15 سال آن و همچنین عدم تعهدات بازسازی که بیش از دو میلیون نفر را به ستوه آورده و به تشدید اوضاع انسانی و بشردوستانه دامن زده است، هشدار داد. مشکلات بشردوستانه . . بحران معیشتی..

حماس تاکید کرده است که تجاوزات مستمر، شهرک سازی و یهودی سازی سرزمین، مردم و زیارتگاه های ما در کرانه باختری، بیت المقدس، مسجد الاقصی، مسجد ابراهیم و سرزمین های اشغالی را به رسمیت نمی شناسد و ظاهرا درس خوبی از آن گرفته است. نبرد زیر شمشیر.

به گفته منابع صهیونیستی و فلسطینی، حدود 650 هزار شهرک نشین در کرانه باختری از جمله بیت المقدس شرقی وجود دارد.

کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل متحد اخیراً شش قطعنامه علیه رژیم تصویب کرده است.

پیش از این روزنامه اردنی الدستور در مقاله ای نوشت: حمله شهرک نشینان به فلسطینیان در کرانه باختری، طرحی است که اسرائیل طراحی کرده است و آنها می خواهند تا سال 2030 یک میلیون یهودی را به کرانه باختری منتقل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید