برخی به افتخار خود مالکیت هیئت های ورزشی را نام برده اند


برخی به افتخار خود مالکیت هیئت های ورزشی را نام برده اند

تبصره – اردبیل – پرستار نادر: برخی مالکیت هیئت های ورزشی را به نام خود نام گذاری کرده اند و آنها را مادام العمر اداره می کنند. ایجاد یک مجمع با تعداد محدود کار سختی نیست.

خبرگزاری ایپنا – واحد اردبیل / یادداشت / پرستار نادر: فیضولی باشی آمد که بگوید از این دنیا و زیبایی و ظاهرش نمی توان گذشت. فرمود: چرا به خانه ای تکیه کنیم که نیرنگ و نابرابری آن نمایان است؟ برای زندگی کردن چه لزومی دارد که پا به پای دیگران بگذاری، دروغ بگویی، برنامه ریزی کنی و خودت را بزرگ کنی؟
وی افزود: برخی افراد آنقدر وابسته به مناصب و مسئولان هستند که به هیچ قیمتی نمی خواهند آن را واگذار کنند. آنها دائماً می خواهند باشند و برای رسیدن به این مهم، هر عمل و هر عملی را انجام می دهند.

گفتم تعجب می کنم چرا اینقدر از بی اهمیتی دنیا حرف می زنی؟ کی ازت گرفت که اینقدر احمق شدی؟ آنها همچنین می دانند که این دنیا اشتباه است و اعتماد به آن چیزی جز ترحم نخواهد داشت.

گفت: روزی هارون الرشید به بهلول گفت می خواهی خلیفه شوی؟

بهلول گفت: هرگز

هارون الرشید پرسید: شر

بهلول گفت: چون با این عمر کوتاه، مرگ سه خلیفه را دیدم. اما مرگ بهلول را ندیدی.

امروزه برخی در دنیای ورزش آنقدر به رهبری دلبسته شده اند که علاوه بر توسعه حوزه و جابجایی واحدها و استخدام افراد خودی و حرفه ای توصیه می کنند که سایر نامزدها باعث نگرانی خود و دیگران نباشند زیرا تغییری نخواهد کرد. تا 1404:

گفتم: جالب باش، این شیرین، البته نبوت قوی و فضیلت دارد. وقتی فورد در انتخابات اینقدر محکم و امیدوارانه صحبت می کند، مطمئناً می تواند چیزهای زیادی بداند. او باید وابسته به نقطه و مرکز ثقلی باشد که می تواند قاطعانه قدرت های غیر ماهر را اعلام کند، اعلام پیروزی کند و ادامه ریاست جمهوری را اعلام کند.

گفت: تو هم آدم ساده ای هستی، قول و قرار داده می شود و همه چیز برای خیر و خوشی برنامه ریزی می شود. اگر جای دیگری کاندید بودم، یک آهنگ خداحافظی از نامزدی امروز می خواندم و به لوکیس می دادم.

گفتم: اتفاقی نیفتاده، تاریخ مجمع انتخاباتی تعیین نشده و از همه مهمتر صلاحیت اعلام نشده است. آیا می خواهید برای سومین بار پیاپی پیروزی پرچمداران در برخی مناطق منطقه را تکرار کنید؟

گفت: توفیق دیگران را نمی بینی. شما این همه اتفاق و موفقیت در ورزش را نمی بینید و درک نمی کنید. این سه دوره چیست، برخی مالکیت هیئت های ورزشی را به نام خود می نامیدند و تمام عمر آن را اداره می کردند. ایجاد یک مجمع با تعداد محدود کار سختی نیست.
گفتم مرد باید صادق باشد. باید توانایی کافی برای پذیرش و پذیرش واقعیت ها را داشته باشد. تا زمانی که انسان علایق خود را سرلوحه همه مسئولیت های خود قرار دهد و برای حمایت از این علایق و مناصب دست به هر کاری بزند، نباید انتظار تغییر ساختار داشت، در فضای بهشت ​​محال است. به نظر می رسد در روزهای آینده سکوت و تماشای زیرکی، طمع، فصاحت، تهمت، توهین و بی تفاوتی بهترین انتخاب در داستان های مربوط به برخی ورزش هاست. نگران نباشید پروتکل انتخاب برای امضای اعضا آماده است و نیازی به نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید