تولید دستگاه دیجیتال اندازه گیری اکسیژن در کشور



یکی از شرکت های تحقیقاتی یک ماژول پالس اکسیمتر دیجیتال منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، مجید شیرکوند، مدیرعامل یک شرکت علم محور گفت: این محصول در حوزه بهداشت و درمان کاربرد دارد و در دسته تجهیزات پزشکی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این محصول به گونه ای طراحی شده است که این ماژول می تواند از قابلیت ترکیب فناوری های مورد استفاده در دنیا و سنسورهای برند دیگر برندها نیز استفاده کند که می تواند به عنوان ماژول جایگزین مورد استفاده قرار گیرد.

شیرکوند مهمترین محصول دانش بنیان این شرکت را ماژول پالس اکسیمتری دیجیتال بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا توسعه و ساخته شده دانست و افزود: این محصول را می توان در دستگاه های مانیتورینگ علائم حیاتی که در حال حاضر توسط ماژول های وارداتی استفاده می شود، استفاده کرد. .

به گفته قائم مقام مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی، مدیرعامل این شرکت، استفاده از مانیتور تنفسی برای پایش عملکرد ریه بر اساس درصد اشباع اکسیژن را یکی از روش های مصوب پایش بیماران کرونر دانست و یادآور شد: دستگاه ها و سیستم ها مربوط به تلفن های همراه شخصی، به زودی با اتصال به سیستم های شبکه بر روی پلتفرم های شبکه موبایل، شاهد توسعه این محصول در دستگاه های پزشکی خانگی خواهیم بود.

وی قیمت این محصول را حدود 50 درصد کمتر از نمونه های وارداتی دانست و گفت: همچنین پایین بودن قیمت قطعات نیمه مصرفی اعم از کابل و سنسور از مزیت های این محصول است که به ما امکان اطمینان را می دهد. رقابت. با در نظر گرفتن مارک های ارزان تر، کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید