سرمربی شهرداری ورامین تیم 30 میلیاردی را به سخره می گیرد


به گزارش Fq والیبال.

روش اول یک مرحله پاسخگویی متمرکز از سال های گذشته را با توجه به برنامه رفت و برگشت به شهرهای میزبان و مرحله پلی آف و روش دوم پیشنهاد یک مسابقه متمرکز در تهران در دو سالن (هفته ای 3 بازی با یک روز و یک استراحت). ).

در نهایت هشت باشگاه پاس گرگان، شهرداری هنبد، پیکان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین به روش اول و 6 تیم فولاد مبارکه سپاهان، سایپا، شهداب یزد، رهدب و رهضاب مریوان رای دادند. تیم در راه دوم به توافق رسید – برگزاری یک بازی مرکزی لیگ برتر.

ساسان هداپرست سرمربی شهرداری ورامین درباره دلایل انتخاب روش اول این تیم گفت: از همان ابتدا پیشنهاد تغییر در نحوه برگزاری لیگ برتر در بازی برگشت اشتباه بود. چرا که با اتخاذ روش دوم، تیمی مانند شهرداری ورامین که تمام بازی های خارج از خانه را انجام می داد، باید در بازی برگشت که به میزبانی تهران برگزار می شد، همه بازی های خود را می پذیرفت.

وی ادامه داد: اگر قرار بود چنین روشی اجرا شود باید از ابتدا این روش اجرا می شد. یا برنامه طوری تنظیم می شد که تیم ها به طور مساوی رفت و برگشت بازی می کردند. سال گذشته به دلیل شیوع تاج چاره ای جز برگزاری متمرکز لیگ نبود. وگرنه منظور از لیگ چیزی جز برگزاری بازی های رفت و برگشت نیست. تیم های شهرستانی دوست دارند حداقل در شهرهای خود میزبان باشند.

سرمربی تیم والیبال شورای شهر ورامین افزود: در اولین جلسه لیگ یکی از تیم ها به شدت مقابل مسابقات متمرکز بود و تاکید کرد که بازی ها باید رفت و برگشت برگزار شود. . این تیم حدود 30 میلیارد تن هزینه کرده است و حتی با تعویض های خود می تواند سوم شود. برای چنین تیمی فرقی نمی کند در تهران بازی کند یا در شهر خودش. این تیم قبلا حرفش را عوض کرده است. اگر از ابتدا تصمیمی گرفتیم باید به آن پایبند باشیم. اگر به نفع ما نباشد نمی توانیم نظرمان را تغییر دهیم.

هوداپرست تاکید کرد: از همان ابتدا همه مربیان و مدیران عامل می دانستند برگزاری لیگ در هر دو جهت چگونه است. البته فشردگی لیگ واقعا موضوع قابل بحثی است و من هم به آن انتقاد داشتم. چون برگزاری دو بازی در هفته باعث مصدومیت بازیکنان می شود. از طرفی مصدومیت بازیکنان مقابل باشگاه ها به فدراسیون و تیم ملی آسیب می رساند.

وی ادامه داد: بنابراین روش اول بهترین راه برای حفظ لیگ است اما نه چندان فشرده. در دور اول 13 بازی در 45 روز انجام دادیم و در دور برگشت هم شرایط باید همینطور باشد. تیم ورامین که بازیکن کم دارد تا هفته ششم دو مصدوم داشت و تاکنون این بازیکنان پیشرفتی نداشته اند و بازیکن جایگزینی نداریم. فقط یک یا دو تیم هستند که بازیکنان جایگزین دارند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: نکته مهم این است که زمانی که بازی می کردیم سال به سال نشنیدیم بازیکن لیگ مصدومیت آشیل داشته باشد و حالا به دلیل خستگی، عدم ریکاوری و تنش. سالانه 5 تا 6 بازیکن آسیب می بینند.«آشیل آسیب می بیند، این به ضرر والیبال ایران است، از سال آینده باید برنامه لیگ به گونه ای طراحی شود که امکان بهبودی برای تیم ها وجود داشته باشد.

دور رفت لیگ برتر مردان طبق سال های گذشته از یکشنبه 12 دی ماه طبق برنامه تورهای شهرهای میزبان آغاز می شود و مرحله پلی آف با دو برد در سه بازی در تهران همچنان متمرکز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید