مایکروسافت احتمالا در حال کار بر روی یک گوشی تاشو با سه صفحه نمایش است


مایکروسافت پتنت جدیدی ثبت کرده است که طراحی یک دستگاه نوآورانه جدید با سه نمایشگر را نشان می دهد. محصول مایکروسافت در دو زمینه خم می شود.

توضیحات ردموندی ها در این پتنت بسیار طولانی و فنی است، اما طراحی ارائه شده در آن به وضوح ایده اولیه این دستگاه را نشان می دهد. با توجه به این طراحی، دستگاه ذکر شده در پتنت مایکروسافت دارای سه نمایشگر خواهد بود که همگی توسط دو لولا به هم متصل شده اند و کاربران می توانند در صورت لزوم آن ها را باز یا ببندند.

به طور کلی می توان گفت که این دستگاه همانند سرفیس دو خواهد بود که به نمایشگر اضافی مجهز شده است. نکته جالب دیگر این است که حلقه های موجود در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که از آن به روش ها و حالت های مختلف استفاده کنید.

با این حال، مایکروسافت مشخص نکرده است که این پچ چگونه در دستگاه قرار می گیرد. همچنین در تصویر او هیچ نشانه ای از لنز دوربین، پورت ها و دکمه ها دیده نمی شود و به طور کلی این شرکت به اندازه سامسونگ در پتنت خود توضیحاتی ارائه نکرده است.

مشکل مایکروسافت Surface Duo را حل کنید؟

یکی از مشکلاتی که Surface Duo همیشه به آن پرداخته است، عدم وجود نمایشگر خارجی است. اگرچه دستگاه را می توان وارونه تا کرد تا از دو صفحه در کنار هم استفاده شود، مانند یک گوشی معمولی، اکثر کاربران آن را زمانی که از آن استفاده نمی کنند، می بندند، اما نمایشگر قابل مشاهده نیست. مایکروسافت در Surface Duo 2 قابلیت جدیدی به نام Glance Bar را به دستگاه خود اضافه کرده است تا اعلان ها و اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

حال به نظر می رسد که پتنت جدید مایکروسافت تا حدودی این مشکل را حل کند، زیرا دستگاه با بسته شدن کامل به یک گوشی معمولی تبدیل می شود و نیازی به نمایشگر خارجی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید