میل عجیب به غذا که نشانه بیماری آلزایمر است


اگر به طور ناگهانی هوس خوردن غذایی که دوست نداشتید به سراغتان آمد، اما امروز دوست دارید بیشتر بخورید، بدانید که مستعد ابتلا به بیماری آلزایمر هستید.

میل به غذا در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است در یک نقطه بخواهید غذاهای ناسالم بخورید و در مرحله بعد از میوه ها و سبزیجات لذت ببرید. بستگی به شرایط شما دارد، اما به طور کلی، اشتهای برخی افراد نشانه خطر ابتلا به آلزایمر است.

میل به خوردن یک غذای طولانی مدت می تواند یکی از علائم اولیه بیماری آلزایمر باشد. یک مطالعه در سال 2015 نشان می دهد که عادات غذایی افراد مبتلا به بیماری آلزایمر در حال تغییر است.

آنها ممکن است به دلیل تغییراتی در مغز و روان که بر لوب جلویی پشت پیشانی و گوش تأثیر می گذارد، عملکرد آنها را تغییر می دهد و می تواند منجر به رفتار شود، ممکن است برای مدت طولانی فقط یک غذا میل کنند. بازدید عجیب انسان

میل عجیب به غذا که نشانه بیماری آلزایمر است

تغییرات در اشتها نیز ممکن است در افراد مبتلا به بیماری آلزایمر و ترجیحات آنها برای انتخاب غذا متفاوت باشد.

همه چیز فقط به آنچه می خورید بستگی ندارد. اما مقدار غذایی که می خورید نیز بسیار مهم است. اشتهای بسیاری از افراد مبتلا به آلزایمر به طور ناگهانی تغییر می کند. اشتهای آنها ممکن است بسیار کم یا بسیار زیاد باشد که ممکن است یکی از اولین نشانه های بیماری آلزایمر باشد و معمولاً شبیه علائم افسردگی است.

میل عجیب به غذا که نشانه بیماری آلزایمر است

اگر به طور ناگهانی هوس خوردن غذایی که دوست ندارید، اما دوست دارید امروز بیشتر بخورید، احساس کردید، بدانید که در معرض خطر ابتلا به بیماری آلزایمر هستید. به خصوص محصولات شیرین و شکلاتی و همچنین محصولاتی که طعم بسیار قوی دارند و از مواد زیادی مانند سس استفاده می کنند، این خطر را بیش از سایرین به شما نشان می دهند.

با پیشرفت بیماری آلزایمر، علائم بیماری بدتر می شود و این در افراد مبتلا به آلزایمر مشاهده می شود. اگر فردی مبتلا به بیماری آلزایمر باشد، بلع نیز می تواند مشکل ساز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید